چشم به پایان دارم




















Blog . Profile . Archive . Email  


بارسفربستم دگراینجانمیمانم

بروعشق ازخداآموزنمیخواهم تورادیگربدان ازدام تورستم



 

 

تواین عشقورفاقت نداشتی توصداقت

 

 

 

همون عهدی که بستی خودت اونو شکستی

 

 

 

عجب حوصله داری که بازم گله داری

 

 

 

ولی ای گل نازم همینه همه رازم

 

 

 

فدای توشدم من نگفتم که  فداشو

 

 

 

فقط گفتم عزیزم تویاردل ماشو

 

 

 

توهم رفتی زپیشم زدی تیشه به ریشم

 

 

 

که باچشم پرآبم حالاخونه خرابم

 

 

 

میشینم سرراهت به امیدنگاهت

 

 

 

میگم نامهربونم  شدی وردزبونم

 

 

 

به پای همه حرفات نشستم ننشستی

 

 

 

ازاون زخم زبونات شکستم نشکستی

 

 

 

زندگی قصه تلخیست که ازآغازش بس که آزرده شدم

 

 

 

 

                                    چشم به پایان دارم

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

farzaneh
ساعت8:52---24 خرداد 1391
سلام دوست عزیز امروز یه مهمونی داریم از شما هم دعوت میکنیم با اومدن و نظر دادن مهمانی ما رو نورانی تر کنید
با سپاس فرزانه


نگین
ساعت11:19---22 خرداد 1391
گاهی دلم میخواد...

وقتی مثل کودکی هام بغض میکنم ...

خدا از آسمان به زمین بیاد...

اشک هامو پاک کنه و دستمو بگیره و . . .

بگه: اینجا آدما اذیتت میکنن؟

بــیـــا بــــــریــــــــم ..........!
عزیزم وبت عالیه
مرسی بهم سرزدی


kasra
ساعت21:44---21 خرداد 1391
ممنون از نظره زیبات عزیز.
وبلاگ زیبایی داری.
بازم ب من سر بزن.
موفق باشی.


alijoooooooooon
ساعت20:07---21 خرداد 1391
خزیده ام به جای خالی از گرمای تنت
فرو برده ام رخ بر نرمی بالشتت
و نفس می کشم عمیق و عمیق تر
شاید عطر جا مانده از حضورت
فریبم دهد که هستی.
با گیجی دستانم چه کنم؟
به چه گره زنم هم شکل صمیمیت تو؟
می دانم.....
صبح که چشم باز کنم
جز درد نگاه و پلک های ورم کرده از اشک، هیچ نخواهم یافت
کاش بیش از این تماشایت می کردم

خواهش میکنم اختیار داری نجلا خانوم


sjd
ساعت16:00---21 خرداد 1391
سلام
خیلی زیبا بود



مهدی
ساعت13:07---21 خرداد 1391
گاه یک لبخند انقدر عمیق میشود که گریه می کنیم

گاه یک نغمه انقدر دست نیافتنی میشود که با ان زندگی می کنیم

گاه یک نگاه انچنان سنگین میشود چشمانمان رهایش نمی کند

گاه یک عشق انقدر ماندگار می شود که فراموشش نمی کنیم


شهاب
ساعت13:14---18 خرداد 1391
از خدا پرسيدم: اگر در سرنوشت ما همه چيز زا از قبل نوشته اي، آرزو كردن چه سود دارد؟
گفت: شايد در سرنوشتت نوشته باشم:
هر چه آرزو كني!

خوشم امد....ايول


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 17 خرداد 1391برچسب:,ساعت 11:5 توسط نجلا| |


Power By: LoxBlog.Com