درس عبرت




















Blog . Profile . Archive . Email  


بارسفربستم دگراینجانمیمانم

بروعشق ازخداآموزنمیخواهم تورادیگربدان ازدام تورستم

 

 

روی زمین بودم داشتم یه تیکه هایی رو از رو زمین جمع میکردم

بهم گفت : کمک می خوای؟

گفتم : نه

گفت: خسته میشی خب بذار کمکت کنم

گفتم : نه ، خودم جمع می کنم

گفت : حالا تیکه های چی هست ؟

بدجوری شکسته مشخص نیست چیه ؟

نگاه معنی داری کردم و گفتم: فلبم

این تیکه های قلب منه که شکسته . خودم باید جمعش کنم.

بعدش گفتم : می دونی چیه رفیق، آدما این دوره زمونه دل داری

بلد نیستن، وقتی می خوای یه دل پاک

و بی ریا رو به دستشون بسپری هنوز تو دستشون نگرفته

میندازنش زمین و می شکوننش...

میخوام تیکه هاش رو بسپرم به دست صاحب اصلیش الله

اون دل داری خوب بلده و فقط از اون کمک می خوام

میخوام بدم بهش بلکه این قلب شکسته خوب شه

آخه می دونی خودش گفته قلبهای شکسته رو خیلی دوست داره

اینو گفتم و تیکه های شکسته رو جمع کردم و یواش یواش ازش دور شدم...

و من توی این فکر که چرا ما آدما دل داری بلد نیستیم

دنبالم اومدو............

بهم گفت: چرا دلت رو می سپری دست هر کسی ؟

انگاری فهمید که تو دلم چی می گذره

برگشتم و گفتم : رفیق ، دلم رو به دست هر کسی نسپردم

او برای من هر کسی نبود من برای او هر کسی بودم

اینوگفتم و این بار رفتم سمت دریا

روبه رویش ایستادم . آن لحظه بود که یادم به صاحب اصلی قلب شکسته ام افتاد

خودم را به اوسپردم وبا اوچنین گفتم:

خدایا  جز تو پناه و یاوری ندارم تنهای تنهام.

 

 



نظرات شما عزیزان:

bardia
ساعت15:53---1 ارديبهشت 1391
خیلی قشنگ بود...جذب مطالبت شدم

ابوالفضل
ساعت15:53---16 فروردين 1391
سلام دوست عزيز وب خوب وقشنگي داري اگه مي شه به وب منم بيا وسري بزن ممنون مي شم

واگه هم قابل دونستي با عنوان عكس عاشقانه لينكم كن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 10 فروردين 1391برچسب:,ساعت 14:14 توسط نجلا| |


Power By: LoxBlog.Com

cache01last1395049412