زندگی




















Blog . Profile . Archive . Email  


بارسفربستم دگراینجانمیمانم

بروعشق ازخداآموزنمیخواهم تورادیگربدان ازدام تورستم

 

استادی درشروع کلاس درس, لیوانی پرازآب به دست گرفت.آن رابالاگرفت که همه ببینندبعدازشاگردان پرسید:به نظرشماوزن این لیوان چقدراست؟ شاگردان جواب دادند50گرم.100گرم.150گرم...

 استادگفت:من بدون وزن کردن نمیدانم دقیقاوزنش چقدراست.اماسوال من این است:اگرمن این لیوان آب راچنددقیقه همینطورنگه دارم چه اتفاقی خواهدافتاد؟

شاگردان گفتند:هیچ اتفاقی نمی افتد.

استادپرسید:اگریک ساعت همینطورنگه دارم چه اتفاقی می افتد؟یکی ازشاگردان گفت:دستتان کم کم درد میگیرد.استادگفت:حق باتوست.حالااگریک روزتمام آن رانگه دارم چه؟ 

  شاگرددیگری جسارتاگفت:دستتان بی حس میشود.عضلات به شدت تحت فشارقرارمیگیرندوفلج میشوندومطمعناکارتان به بیمارستان خواهدکشید.همه شاگردان خندیدند.

استادگفت:خیلی خوب است ولی دراین مدت وزن لیوان تغییرکرده است؟شاگردان جواب دادندنه.

پس چه چیزباعث دردوفشارروی عضلات میشود؟درعوض من چه بایدبکنم؟ 

شاگردان گیج شدند,یکی ازآنهاگفت:لیوان رازمین بگذارید.استادگفت:دقیقامشکلات زندگی هم مثل همین است . 

اگرآنهاراچنددقیقه درذهنتان نگه داریداشکالی ندارد.اگرمدت طولانی تری به آنهافکرکنیدبه دردخواهندآمد. 

اگربیشترازآن نگهشان داریدفلجتان میکنندودیگرقادربه انجام کاری نخواهیدبود.فکرکردن به مشکلات زندگی مهم است.

امامهم ترآن است که درپایان هرروزوپیش ازخواب آنهارازمین بگذارید. 

به این ترتیب تحت فشارقرارنمیگیرید.وهرروزصبح سرحال وقوی بیدارمیشویدوقادرخواهیدبودازعهده هرمساله وچالشی که برایتان پیش می آیدبرآیید. 

دوست من لیوان آب راهمین امروززمین بگذار.

زندگی همین است................

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 2 فروردين 1391برچسب:,,ساعت 11:4 توسط نجلا| |


Power By: LoxBlog.Com